Focus Fanatics Forum banner

1 - 20 of 28 Posts

·
/人◕ ‿‿&#65
Joined
·
3,318 Posts
Discussion Starter #1
Well i drove thru a bunch of doves (30ish) and one of them was unfortunate enough to have flown away a bit too late. No damage, but it left its mark [hihi]



 

·
Jetsetter
Joined
·
6,657 Posts
wow, sucks for the bird, but that is sweet

may the bird RIP
 

·
Obama Can't Gymkhana
Joined
·
8,569 Posts
haha. thats Funny... Custom Dove Paint
 

·
Focused Focus
Joined
·
6,403 Posts
LOL, Thats great. Perfect outline of him, lol.
 

·
coooookie monster
Joined
·
7,570 Posts
a ghost of the dove will be with you forever!!
 

·
Banned
Joined
·
1,671 Posts
[rofl] hahahahahahahahahahahah *teakes deep breath* hahahahahahahahahahahaha [rofl]

glad there's no damage, that happened to my dad in our expedition a year or two ago, but with a duck and it hit the side view mirror. I was driving behind him and all the sudden there was a HUGE cloud of feathers coming my way from the driver's side mirror. Funny shit lol
 

·
Max8
Joined
·
2,858 Posts
You dove killer!!!
 

·
Registered
Joined
·
1,421 Posts
So is that good luck or really good luck.
 

·
Freeskiing Fanatic!
Joined
·
5,455 Posts
[rofl] what if those doves were from a wedding!?! its a sign that the marriage wont last too long
 

·
Registered
Joined
·
1,258 Posts
hahahahahahahaha. that sucks, i hit a duck about 2 months ago, 6 of them tried to run across the road, 2 were succesful, the 3rd not so much, the rest watched and learned.
 

·
Freeskiing Fanatic!
Joined
·
5,455 Posts
^nah, i doubt they learned anything haha
 

·
Registered
Joined
·
105 Posts
Ghost dove, thats crazy! My dad nailed an egret with his 40ft airstream trailer one time on the highway, that was a bloody/feathery mess.
 

·
Registered
Joined
·
25,627 Posts
Cool how it left its mark. Thats neat...I killed a robin once with my head at 70 on a motorcycle, thank God for full face helmets.
 

·
Michael J. Caboose
Joined
·
6,512 Posts
LOL, wow...that bird is definitely gonna have a great story to tell his buds later on... [hihi] "I SWEAR, it was THISSS BIG!!!!"
 

·
Registered
Joined
·
173 Posts
I hit an owl one night on my way home. Luckily the next morning when I got up to go to work there was on damage to my car. Just bird crap all over my car. One trip to the car wash and all was well.
 
1 - 20 of 28 Posts
Top