Focus Fanatics Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 45 Posts

·
Premium Member
Joined
·
7,498 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
ok so lol I am bored at work and i thought of this, may be cheesy but watever

lets make a socal crew

and every member gets a # and put it in there sig

like thi for example


socal crew

#1 - PumkinSvt
#2 - Stilix
#3 - Broham71
#4.6- loweredfourpointsix
#5 -
#6 - Socal SVT
#7 - MAVE



I am bored so ya
 

·
WhiteSTguy
Joined
·
5,390 Posts
This thread is so gay. I'll just let you homosexuals play in your little sandbox.


I can't edit/add to my sig anyways so..... I'm out [:p]
 

·
Premium Member
Joined
·
7,498 Posts
Discussion Starter #9
This thread is so gay. I'll just let you homosexuals play in your little sandbox.


I can't edit/add to my sig anyways so..... I'm out [:p]

damn this thread just became more gay cuz you posted lee [limp] [rofl]

lol
 

·
WhiteSTguy
Joined
·
5,390 Posts
You guys could start your own club, have your section of the forum....just sayin
That already happened with SoCalFanatics.com. Dead after a year, shoot, didn't even make it to 1 year.

I'm gonna start trashing some of the off-topic posts so keep it on topic [;)]
Try and keep it somewhat clean....
 

·
i wear no pants
Joined
·
17,506 Posts
haha what a joke that was...
 

·
Premium Member
Joined
·
7,498 Posts
Discussion Starter #15
yes sir you are! and you should be #4.6
 
1 - 20 of 45 Posts
Status
Not open for further replies.
Top