Focus Fanatics Forum banner

1 - 17 of 17 Posts

·
Detailing Freak
Joined
·
348 Posts
Discussion Starter #1
Yep, took the car today, and had the lunchbox removed for about 20 bucks

Before:



yea, rockin the socks..lol

after:

 

·
EvenDeathCan'tStopMe
Joined
·
4,894 Posts
RICE!

Hahah.. Just kidding Stetz. I like the tone.. very nice.
 

·
Registered
Joined
·
1,336 Posts
Haha, same thing i did, some good cheap noise for about $15. Mine sounds alittle deeper than that though, wish i could get a vid of it. What kinda tip did you put on it? I have a 3 1/2" diameter chrome pipe, but its about 10-11 inches long.
 

·
Detailing Freak
Joined
·
348 Posts
Discussion Starter #6
i just got a similar tip put on, i had the stock ford crome tip, and i had the shop put a similar one back on
 

·
Rebecca
2016 Focus ST
Joined
·
18,803 Posts
I like the camera angle looking at the sky
 

·
Detailing Freak
Joined
·
348 Posts
Discussion Starter #8
heres a little better of a clip, i sacred the crap out of a squirell too...lol

 

·
Registered
Joined
·
9,084 Posts
Sounds pretty good man, not bad for $20
 

·
Michael J. Caboose
Joined
·
6,512 Posts
LOL, that squirrel took off running, turned around to see what could be causing that inhuman roar and then took off again! [:D] [rofl]

Nice mod, I did the same thing to my SVT and it cost about $20 and 10 minutes of work.
 

·
Registered
Joined
·
705 Posts
not bad for the price. the "project" sounds like something I almost would do, but I got a steal on a used magnaflow catback. Word of advice, dont buy anything used with a muffler on it (ex. catback). It is hard to tell if it comes fiberglass packed or not, and fiberglass will make its way out and louden up your cars overall volume. Cool little trick though
 

·
EvenDeathCan'tStopMe
Joined
·
4,894 Posts
The third video that you posted is MUCH better.

nice job, Stetz.. can't wait to see it at FITF!
 

·
Registered
Joined
·
267 Posts
thats what my car sounds like w/ a race header and catback.... the raspiness is so annoying. i really miss my old deeeeppp exhaust before i had the header. oh well its worth for the powerrrr i have now!
 

·
Registered
Joined
·
789 Posts
i had to watch the video twice to se the squirrel. [rofl]
 

·
FOCUS REVOLUTION
Joined
·
2,872 Posts
nice dude can't wait to hear it tomorrow when we change the oil
 
1 - 17 of 17 Posts
Top