Focus Fanatics Forum banner
1 - 20 of 34 Posts

·
Registered
Joined
·
100 Posts
Discussion Starter · #1 ·
idk this is just an odd thread. Well i have to get my SVT licensed and i was curious what you guys think would be a good idea for a personilized plate? Anything works(just something to do with a focus,im allowed 7 characters in ND).
 

·
Registered
Joined
·
507 Posts
Crap, shit, slow 2.0, No just kidding. If I were thinking vanity plate. 8ualive *8 u alive*lol. How about Your build date. Or (medic) for me.
 

·
SVT Fanatic
Joined
·
2,615 Posts
get your build number and make it that

you can just put the number or put "no xxxx"

mine's "1of1978" ...i wouldn't mind changing it though
 

·
Registered
Joined
·
621 Posts
FCS PWR, F SVT F, RIP SVT =p, OWNED/PWND U, GTFOOMW(get the F* out of my way), FPDS (focus power daniel san), GD2BSVT / GT2BSVT (good to be, got to be), SRRYG2G....I can keep going if you don't like any of thems... heh

oh yeah, the build number idea is cool, but as an added twist, you could use the specific grouping number. IE mine is 1 of 87: '04 CD silver, Euro package W/recaro seats...lower number sounds a little more exclusive ;-)
 

·
Registered
Joined
·
169 Posts
mine is svt2nv i love it!
 

·
The Librarian
Joined
·
13,116 Posts

·
SVT Fanatic
Joined
·
2,615 Posts
i would do your build number! it's better than all the 2fast4u or whatever LOL "NO xxxx" would imo be best

and stokedsvt, that's my name on FF. hmmm you must've stole it [}:)] jk
 

·
Registered
Joined
·
169 Posts
i never even noticed[rofl] [bootyshak
 

·
Registered
Joined
·
100 Posts
Discussion Starter · #16 ·
goinloco1 said:
where the hell is hurdsfield nd? east or west? just wondering im in sd
It is pretty much right in the middle(well 20 miles from the exact middle).
 

·
Registered
Joined
·
169 Posts
thats pretty good i like that one ^
 

·
Registered
Joined
·
450 Posts
1 - 20 of 34 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top