Focus Fanatics Forum banner

1 - 20 of 30 Posts

·
Registered
Joined
·
689 Posts
yep 4x108
 

·
i wear no pants
Joined
·
17,506 Posts
^^^pretty much for all focus from then til now (09)
idk if you're saying the 09 isnt...but it is. its hard to read what you're saying.

i think you're being all inclusive...
 

·
I need BOOOOST!!!!!!
Joined
·
6,125 Posts
unless there is that slim chance the hub conversion has been done on it from CFM then it would be 4x100 lol
 

·
C2H5OH
Joined
·
11,867 Posts
^^ Is it 4x108mm? lol, then no, least not without oblonging holes or bending studs, and please don't try that.
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
i have 5 on my 07 sedan no conversion, it is stock
 

·
C2H5OH
Joined
·
11,867 Posts

·
Registered
Joined
·
278 Posts
that mine is 5 lug
i wil take a pic when my girl gets home with my car and ill post it
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
they arent slug hubcaps trust me i know my car i will take a few pics to prove it
 

·
I need BOOOOST!!!!!!
Joined
·
6,125 Posts
the only bolt pattern that will fit a focus is 4x108. there is a conversion by cfm to convert to 4x100 but its kinda pricey and in my opinion isnt worth the money. i dont know about that 5 lug mess tho. ive never heard of or seen a 5 lug focus. im still waiting on a picture...
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
maybe it is 4 but i could have swore they were five will be post a pic tonite
 
1 - 20 of 30 Posts
Top