Focus Fanatics Forum banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
38 Posts
Discussion Starter · #1 ·
[wrenchin] Hey wuts up everyone! Well I wanna gets some more power out of this thing and I know that focus-sport is the way to go!

Heres what I have so far:
Supercharged
Comp Cams
injectors
eagle rods
je pistons
polished head boared out to around 2.3L
2.5 inch exhaust high flow straight through design
front lower mount intercooler

Now what else can I do to this thing?[driving]

Any and all suggestions appreciated!

Thanks,
Cory
 

·
Stock
Joined
·
5,040 Posts
You should post this in the zetec or FI forum. This is one of our Vendor's forums. He could do some tuning for you.
 

·
Registered
Joined
·
11,906 Posts
Focus Sport????

You realize this is the Focus Power forum... 2 different companies.
 

·
BodyKits=PantiesDrop
Joined
·
13,168 Posts
...that don't necessarily like each other either
 

·
Registered
Joined
·
1,086 Posts
LMAO!!! WTF? this guy just posted a Focus sport build in tom's forum.
To the Poster:
Bless your existence with some research, please; It would have been useful to you before you posted a Focus sport thread in, not only in FF, but in Focus power's thread!!!
lol

Your mistake has only brought you here because Focus Power is the only way to go, on Zetec, Duratec n Svt!!

I have got 413 ponies in mine to prove it!! hahaha!!!
Good luck!

Rich
 

·
br/o/stang
Joined
·
5,563 Posts
polished and "boared" head wont increase displacement to 2.3L btw
 

·
Premium Member
Joined
·
3,617 Posts
polished and "boared" head wont increase displacement to 2.3L btw
Yeah I seen that, I am pretty sure you have to be stroked to get that displacement!
 

·
Registered
Joined
·
38 Posts
Discussion Starter · #10 ·
ha ha I know guys and im new to all of this lol!and I didnt know that there were different companies lol. my buddy picked up this car for me not long ago and im trying to learn all I can about them. So im sorry for any thing I made a mistake on! I appreciate everyones help though!

Thanks,
Cory

Oh and Tom how much does is run to put a new tune on the flasher?

Thanks
 
1 - 15 of 15 Posts
Top