Focus Fanatics Forum banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Lowlife
Joined
·
4,862 Posts
Discussion Starter #1
Hey guys and girls,
Figured since I had some free time I might as well throw up a few pics..





And a few of the Contour..




 

·
br/o/stang
Joined
·
5,563 Posts
did a double take: scrolling through SVT pics... ah a motor shot... WTF V6?!

both are nice.
 

·
Lowlife
Joined
·
4,862 Posts
Discussion Starter #3
Lol thank you. Just sold the Contour a few days ago..she will be missed [:(]
 

·
Sticker Whore
Joined
·
18,739 Posts
did a double take: scrolling through SVT pics... ah a motor shot... WTF V6?!

both are nice.
Did the same thing!

car looks great! [headbang]
 

·
Meh.
Joined
·
10,609 Posts
Those are two beautiful cars. Focus is clean and I love that Contour.
 

·
OMGVTAK!
Joined
·
60,646 Posts
I <3 both of them.

The CSVT I have always thought was a very sexsi car.
 

·
Lowlife
Joined
·
4,862 Posts
Discussion Starter #9
Love the color of that fofo.
It's definately my favorite color..I found her in August after a three year search. I also used to have a sonic blue FSVT #1171 that I sold to a guy in Cincinatti OH. I wish i could have that one back too
 

·
Registered
Joined
·
1,053 Posts
Nice and clean.
For a second I thought you bought a car I used to have. Mine had euro grill tho and no badges ;).
 

·
Lowlife
Joined
·
4,862 Posts
Discussion Starter #12
Nice and clean.
For a second I thought you bought a car I used to have. Mine had euro grill tho and no badges ;).
Nice! Yeah I plan on keeping it simple and clean. I'd eventually like to get the euro grill, tail lights, and st170 rear bumper [headbang]
 
1 - 12 of 12 Posts
Top