Michigan people - Page 8837 - Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum
Ford Focus Forum
HomeContact UsAbout UsGalleryDiscussion ForumsMarketplace


Go Back   Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum > Regional Forums > Great Lakes Fanatics

Great Lakes Fanatics Serving the Illinois, Indiana, Michigan, Minnesota, Ohio and Wisconsin regions.

Search This Forum | Image Search | Advanced Search    
Ford Focus Tire & Wheels FocusFanatics Merchandise

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-18-2012, 08:12 AM   #88361
svt1391
Lowlife
 
svt1391's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Fan#: 91193
Location: Canton, MI
What I Drive: 03 Comp O SVT/01 Yellow ZX3

Posts: 4,415
FF Reputation: 6 svt1391 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (1)
After winter cuz he won't sack up and fix the one coilover and doesn't wanna make extra by plowing snow this year
__________________
Effin Classy
1997 F350 CCLB 7.3 psd-Because coal
2003 Comp. O SVT #1391-sLOW project
August 2013 Ride of the Month
svt1391 is offline  
    Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 09-18-2012, 08:15 AM   #88362
svtf1417
MOAR BEWST!!!!
 
svtf1417's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58428
Location: Canton, MI
What I Drive: 2001 ZTS, 2002 SVTF Turbocharged

Posts: 1,527
FF Reputation: 6 svtf1417 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (6)
Quote:
Originally Posted by svt1391 View Post
After winter cuz he won't sack up and fix the one coilover and doesn't wanna make extra by plowing snow this year
Uh...scuse me sir. I dont see you dropping yours on its ball bag until after winter either
__________________
[#1417] 2002 Sonic Blue SVT Focus
Born on June 25, 2002

2001 Silver ZTS Sedan - "Ol' Reliable"
svtf1417 is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:17 AM   #88363
klodkrawler05
Sooooooooooo EURO
 
klodkrawler05's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Fan#: 47771
Location: Lowell, MI
What I Drive: BMW's

Posts: 14,169
FF Reputation: 26 klodkrawler05 Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (30)
Quote:
Originally Posted by svt1391 View Post
After winter cuz he won't sack up and fix the one coilover and doesn't wanna make extra by plowing snow this year
we never even got enough snow last year for Blake/downriver crew to plow snow.

let alone the rest of us with not nearly as low cars.

I say throw them on and enjoy them now! if it never snows this winter like last year its just 6 more months of enjoyable driving
__________________
-Brad
'03 VW Jetta TDI - The Daily Commuter
'02 Chevy Corvette Z06 - The Toy
'99 Triumph Daytona - Death Machine
klodkrawler05 is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:26 AM   #88364
starfuryt550
I Speed Often.
 
starfuryt550's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Fan#: 18440
Location: Plymouth,, MI
What I Drive: Audi S4, Turbo ZX3

Posts: 4,169
FF Reputation: 23 starfuryt550 Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (57)
Sup bishes. at work, so naturally on here now as well lol
__________________
Daily: Audi S4 b5 | Project: Turbo ZX3
LED Conversions | Vinyl Carbon Wrapping | Powdercoated Valve Covers
starfuryt550 is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:26 AM   #88365
kylesvt720
NeedsMoarEverything
 
kylesvt720's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Fan#: 51359
Location: Lake Orion, MI
What I Drive: 2006 Saabaru "The Unicorn"

Posts: 11,095
FF Reputation: 17 kylesvt720 Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (3)
Klod getting in on trolling..

I created this to bash the guy's rendering:

__________________
Jeremy Clarkson on Detroit: “God may have created the world in six days, but while he was resting on the seventh, Beelzebub popped up and did this place.”


ST CREW #107 / TEAM DURATEC #93 / D23 Crew #3
kylesvt720 is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:27 AM   #88366
sjdwales
Wales!!
 
sjdwales's Avatar
 
Join Date: May 2007
Fan#: 46854
Location: Detroit, MI
What I Drive: 11 mustang

Posts: 10,188
FF Reputation: 13 sjdwales Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (26)
Quote:
Originally Posted by svtf1417 View Post
Scott I see you ALWAYS on canton center after work
I think I might of seen u couple times too? Am I usually squeezing my tires? Lol

I work opposite Henderson glass/crows nest/canton computers at Quicklane on canton center rd.
__________________
No longer drives a focus, WTF?
sjdwales is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:28 AM   #88367
svt1391
Lowlife
 
svt1391's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Fan#: 91193
Location: Canton, MI
What I Drive: 03 Comp O SVT/01 Yellow ZX3

Posts: 4,415
FF Reputation: 6 svt1391 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (1)
Quote:
Originally Posted by svtf1417 View Post
Uh...scuse me sir. I dont see you dropping yours on its ball bag until after winter either
I don’t already own them. My car isn't leaving the garage in the spring till it's dropped. I'm just giving him shit as usual
__________________
Effin Classy
1997 F350 CCLB 7.3 psd-Because coal
2003 Comp. O SVT #1391-sLOW project
August 2013 Ride of the Month
svt1391 is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:30 AM   #88368
sjdwales
Wales!!
 
sjdwales's Avatar
 
Join Date: May 2007
Fan#: 46854
Location: Detroit, MI
What I Drive: 11 mustang

Posts: 10,188
FF Reputation: 13 sjdwales Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (26)
I'm gonna be so cool next week, wearing my bimmer shoes rocking my focus!!
__________________
No longer drives a focus, WTF?
sjdwales is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:31 AM   #88369
svtf1417
MOAR BEWST!!!!
 
svtf1417's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58428
Location: Canton, MI
What I Drive: 2001 ZTS, 2002 SVTF Turbocharged

Posts: 1,527
FF Reputation: 6 svtf1417 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (6)
Quote:
Originally Posted by sjdwales View Post
I think I might of seen u couple times too? Am I usually squeezing my tires? Lol

I work opposite Henderson glass/crows nest/canton computers at Quicklane on canton center rd.
yes your always pulling out of there going north, or i see u at the warren intersection. from now till next year ill be driving my silver sedan lol
__________________
[#1417] 2002 Sonic Blue SVT Focus
Born on June 25, 2002

2001 Silver ZTS Sedan - "Ol' Reliable"
svtf1417 is offline  
    Reply With Quote
Old 09-18-2012, 08:32 AM   #88370
svtf1417
MOAR BEWST!!!!
 
svtf1417's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58428
Location: Canton, MI
What I Drive: 2001 ZTS, 2002 SVTF Turbocharged

Posts: 1,527
FF Reputation: 6 svtf1417 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (6)
Quote:
Originally Posted by svt1391 View Post
I don’t already own them. My car isn't leaving the garage in the spring till it's dropped. I'm just giving him shit as usual
and im chiming in dont care who it is...as usual
__________________
[#1417] 2002 Sonic Blue SVT Focus
Born on June 25, 2002

2001 Silver ZTS Sedan - "Ol' Reliable"
svtf1417 is offline  
    Reply With Quote
Reply

Bookmarks & Social Networks

Tags
aku & oberon , ff men cursed , hide yo kids , hide yo wife , in before the lock , kyle is troll king , mi euro-trash thread , toots was here
-->
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:47 AM.


Copyright 2002-2014 FocusFanatics.com. All Rights Reserved : Terms of Use : Privacy Policy : Advertise Information

Focus Fanatics Ford Focus Forum offers many fun ways for you to engage with other Ford Focus Owners from across the world. Whether it be about the aftermarket performance modifications, technical how-to's, European tuned suspension or awesome fuel economy similar to the Acura TLX or Fiesta ST. You can find all Ford Focus and Focus ST related information here. Join our Ford Focus discussion forums and chat with local Focus enthusiasts in your area.