For Sale: 16'' 79-93 Mustang Pony Wheels - Page 2 - Focus Fanatics
Ford Focus Forum
HomeContact UsAbout UsGalleryDiscussion ForumsMarketplace


Go Back   Focus Fanatics > Ford Focus Marketplace > Buy - Sell - Trade > Archive

Archive Archive of all expired Buy-Sell-Trade postings.

Search This Forum | Image Search | Advanced Search    
Ford Focus Tire & Wheels FocusFanatics Merchandise

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-27-2012, 04:51 PM   #11
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
Yeah me too. I coulda rolled my fenders with a hammer or gotten smaller tires, but the whole no wheel gap thing looked cool. lol Someone will buy them eventually.
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-29-2012, 10:25 PM   #12
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
bump
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
Old 11-29-2012, 11:56 PM   #13
DeLucious
Focus Enthusiast
 
Join Date: Dec 2010
Fan#: 81396
Location: San Diego, CA
What I Drive: 2005 Black ZX3 SES

Posts: 72
FF Reputation: 1 DeLucious Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
What is the tire size btw?
__________________
Hatch Nation #34
DeLucious is offline  
   
Old 11-30-2012, 08:26 AM   #14
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
205/55/16.
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
Old 12-03-2012, 07:17 PM   #15
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
bump
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
Old 12-10-2012, 12:42 PM   #16
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
bump
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
Old 12-19-2012, 03:59 PM   #17
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
bump. These wheels are still for sale, but a local will be buying them hopefully in january. I never consider anything sold until I have the money in my hands. lol Just letting everyone know.
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
Old 12-27-2012, 06:47 PM   #18
Lowtek
Focus Addict
 
Lowtek's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Fan#: 44111
Location: Wichita, KS
What I Drive: 2002 ZX3, 2011 VW GTI

Posts: 1,173
FF Reputation: 12 Lowtek Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (13)
any pics installed? I was thinking about getting some 17's like this but I don't know how they would look.
Lowtek is offline  
   
Old 12-28-2012, 09:59 AM   #19
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
I do believe I have a pic when they were black. The paint on them before was crappy so I repainted them. lol
Sorry for the sideways pics. This pic here is actually them on my friends car who might buy them in a couple weeks when he has the money. He told me to leave them for sale though to be fair. Btw the center caps arent on, because I didnt want to risk cracking them when we took them back off.















These are all the pics I have. Just imagine them being white with red and black splatters in the pics. lol
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
Old 01-15-2013, 03:11 PM   #20
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,159
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
bump, still have them
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
   
 

Bookmarks & Social Networks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:47 PM.


Copyright 2002-2014 FocusFanatics.com. All Rights Reserved : Terms of Use : Privacy Policy : Advertise Information : Site Map

Focus Fanatics Ford Focus Forum offers many fun ways for you to engage with other Ford Focus Owners from across the world. Whether it be about the aftermarket performance modifications, technical how-to's, European tuned suspension or awesome fuel economy similar to the Acura TLX or Fiesta ST. You can find all Ford Focus and Focus ST related information here. Join our Ford Focus discussion forums and chat with local Focus enthusiasts in your area.