Zx3_bmxrider's Mild Mannered Build Thread - Page 36 - Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum
Ford Focus Forum
HomeContact UsAbout UsGalleryDiscussion ForumsMarketplace


Go Back   Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum > Ford Focus Discussions > Ford Focus Builds & General Showroom

Ford Focus Builds & General Showroom Post pictures and information of your Focus being built or your car images here. We want to see your Focus! More Images: Visit Our Online Ford Focus Gallery

Search This Forum | Image Search | Advanced Search    
Ford Focus Tire & Wheels FocusFanatics Merchandise

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-21-2012, 10:40 PM   #351
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,174
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
Quote:
Originally Posted by cdbertrand View Post
haha thats awesome bro. i was thinking about getting the dixie horn but idk yet. tha aooga will be awesome haha.
that would be cool! From what it seems like, it doesnt seem to hard to install.

Quote:
Originally Posted by stealthzx3 View Post
awesome man! did you go with red strips? i want to seee. and good luck with the horn install hahaaa are you hooking it up to the steering wheel or a separate button?
I went with white ones. I figured since I was doing this to solve the problem of not being able to see jack crap in the dark, I should use white. hahah My last car I had red ones, It looked evil/cool but still couldnt see. My car looks like some show car now. its so sick. the front 2 LEDs are in the typical spot-right by the drivers and passenger feet. The back 2 are curved around the center console and it makes it look like some nightclub or something. lol Oh and Im hooking the horn up to a seperate button once I buy one.
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 05-21-2012, 10:47 PM   #352
stealthzx3
Enthusiast
 
stealthzx3's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Fan#: 94260
Location: Pulaski, WI
What I Drive: 2003 Black ZX3 SVT, 2001 Black ZX3

Posts: 6,517
FF Reputation: 9 stealthzx3 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (22)
now you have to post pics!! like asap lol i'm gonna be wondering what a nightclub car will look like
__________________
Focus Revolution

2003 EAP SVT #2752
stealthzx3 is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 10:50 PM   #353
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,174
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
hahaha maybe Ill wonder outside. my car is literally like 10 feet from me. Im by the window where its parked. lol

Quick someone post a link to an led dome light that will work for my car! White obviously. lol
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 10:58 PM   #354
stealthzx3
Enthusiast
 
stealthzx3's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Fan#: 94260
Location: Pulaski, WI
What I Drive: 2003 Black ZX3 SVT, 2001 Black ZX3

Posts: 6,517
FF Reputation: 9 stealthzx3 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (22)
try this.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewi...id=57480996152

you need a 39 mm for sure i got a 36 mm and it's too short but i made it work. it's 6411 too btw. don't know how bright that one would be, but i don't think the bigger squares would fit in the dome light
__________________
Focus Revolution

2003 EAP SVT #2752
stealthzx3 is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 10:59 PM   #355
katiekay
ɔᴉʇɐuɐℲ snɔoℲ
 
katiekay's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Fan#: 42025
Location: Colorado Springs, CO
What I Drive: 03 CD Silver ZX5

Posts: 7,780
FF Reputation: 59 katiekay Excellent Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (48)
We need to see night pics..... Before I you!
__________________
Hatch Nation #8
September 2012 Ride of the Month
katiekay is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 11:04 PM   #356
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,174
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
Thanks for the info stealth! i will click on the link in a sec. Im trying to hurry before i get smacked by pyroinsa here! lol

Ok so....my phone sucks and does nothing to the glory of how amazing they really look. They are so bright the phone cant capture each individual LED. they look like glowing bars. lol





__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 11:04 PM   #357
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,174
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
They look way better than that trust me. lol
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 11:05 PM   #358
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,174
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
Quote:
Originally Posted by stealthzx3 View Post
try this.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewi...id=57480996152

you need a 39 mm for sure i got a 36 mm and it's too short but i made it work. it's 6411 too btw. don't know how bright that one would be, but i don't think the bigger squares would fit in the dome light
I have a bigger sqaure one now, and its one row of LEDs too big. Thanks for the info. I will look around and find some.
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 11:09 PM   #359
katiekay
ɔᴉʇɐuɐℲ snɔoℲ
 
katiekay's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Fan#: 42025
Location: Colorado Springs, CO
What I Drive: 03 CD Silver ZX5

Posts: 7,780
FF Reputation: 59 katiekay Excellent Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (48)
That looks sweet! Makes me want to go and get some LED's for my interior
__________________
Hatch Nation #8
September 2012 Ride of the Month
katiekay is offline  
    Reply With Quote
Old 05-21-2012, 11:19 PM   #360
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,174
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (12)
just bid on these with 1 minute left.
http://www.ebay.com/itm/Super-White-...torefresh=true
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme || Zetec Crew #377 || Southeast Fanatics || Focus Factor || Rally Revolution #4
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote
Reply

Bookmarks & Social Networks
-->
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 07:22 PM.


Copyright 2002-2014 FocusFanatics.com. All Rights Reserved : Terms of Use : Privacy Policy : Advertise Information

Focus Fanatics Ford Focus Forum offers many fun ways for you to engage with other Ford Focus Owners from across the world. Whether it be about the aftermarket performance modifications, technical how-to's, European tuned suspension or awesome fuel economy similar to the Acura TLX or Fiesta ST. You can find all Ford Focus and Focus ST related information here. Join our Ford Focus discussion forums and chat with local Focus enthusiasts in your area.