February Meet - Page 7 - Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum, Ford Focus RS Forum
Ford Focus Forum
HomeContact UsAbout UsGalleryDiscussion ForumsMarketplace


Go Back   Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum, Ford Focus RS Forum > Regional Forums > South East Fanatics > Fanatics: KY, NC, SC

Fanatics: KY, NC, SC Regional discussion Forum for planning events and sharing information with all Members in the Kentucky, North Carolina and South Carolina areas.

Search This Forum | Image Search | Advanced Search    
Ford Focus Tire & Wheels FocusFanatics Merchandise

View Poll Results: What would you like to do at the Meet?
Mountain Cruise 1 33.33%
Farmington Dragway 0 0%
Piedmont Dragway 2 66.67%
Other 0 0%
Voters: 3. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-11-2012, 07:52 PM   #61
Focusology
Country Static
 
Focusology's Avatar
 
Join Date: May 2011
Fan#: 85956
Location: East Bend, NC
What I Drive: 2003 Red SVT

Posts: 1,830
FF Reputation: 6 Focusology Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (4)
Quote:
Originally Posted by SvtF0cus04 View Post
Hey hows it going ... glad to hear that its been pushed back ... my car should be arriving the 20th of Feb so hopefully i can make this run with you guys on the 25th... are you meeting up close to winston? not to familliar with the area. Just keep me posted. Thanks
We're planning on meeting up in Elkin. I live in East Bend though and could meet up with ya somewhere inbetween and we could head up to Elkin to meet with the others. Is Winston the area you moved to?
__________________
Hatch Nation #11

2003 Focus SVT
Quote:
Originally Posted by OceanGrown View Post
The cargasm is never over. Ever.
Quote:
Originally Posted by CamoCustom View Post
Its quite annoying, its like saying pizza rolls and bagel bites are the same
Focusology is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 02-13-2012, 07:57 PM   #62
03SCSVT
Got Bewst?
 
03SCSVT's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Fan#: 89182
Location: Charlotte, NC
What I Drive: 2003 Screaming Yellow JRSC SVT

Posts: 2,967
FF Reputation: 5 03SCSVT Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
Monday night bump.

Anyone else thinking of coming?
__________________
2003 Screaming Yellow JR Supercharged SVTF
Hatch Nation #12
03SCSVT is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-13-2012, 08:58 PM   #63
SvtF0cus04
Focus Jr. Enthusiast
 
SvtF0cus04's Avatar
 
Join Date: May 2010
Fan#: 75409
Location: Relocated NYer in Winston Salem, NC
What I Drive: 2004 Sliver Svt

Posts: 43
FF Reputation: 1 SvtF0cus04 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by Focusology View Post
We're planning on meeting up in Elkin. I live in East Bend though and could meet up with ya somewhere inbetween and we could head up to Elkin to meet with the others. Is Winston the area you moved to?
Yea i live in winston ... i have no idea where anything is haha ... i mean just let me know where shit is and like adresses and ill find it ... havent been doing much of anything since i got down here so this would be cool
__________________
-5t4Y F0Cu5 M4nG!
SvtF0cus04 is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-13-2012, 09:16 PM   #64
Focusology
Country Static
 
Focusology's Avatar
 
Join Date: May 2011
Fan#: 85956
Location: East Bend, NC
What I Drive: 2003 Red SVT

Posts: 1,830
FF Reputation: 6 Focusology Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (4)
Quote:
Originally Posted by 03SCSVT View Post
Monday night bump.

Anyone else thinking of coming?
I'm gonna make it out. Just in case y'all didn't know

Quote:
Originally Posted by SvtF0cus04 View Post
Yea i live in winston ... i have no idea where anything is haha ... i mean just let me know where shit is and like adresses and ill find it ... havent been doing much of anything since i got down here so this would be cool
Finally someone close lol, I live about 20 mins away from there in East Bend. If you know where the Wilco is in East Bend I can meet ya there then head to Elkin to meet the others.
__________________
Hatch Nation #11

2003 Focus SVT
Quote:
Originally Posted by OceanGrown View Post
The cargasm is never over. Ever.
Quote:
Originally Posted by CamoCustom View Post
Its quite annoying, its like saying pizza rolls and bagel bites are the same
Focusology is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-13-2012, 09:21 PM   #65
SvtF0cus04
Focus Jr. Enthusiast
 
SvtF0cus04's Avatar
 
Join Date: May 2010
Fan#: 75409
Location: Relocated NYer in Winston Salem, NC
What I Drive: 2004 Sliver Svt

Posts: 43
FF Reputation: 1 SvtF0cus04 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by Focusology View Post
I'm gonna make it out. Just in case y'all didn't know



Finally someone close lol, I live about 20 mins away from there in East Bend. If you know where the Wilco is in East Bend I can meet ya there then head to Elkin to meet the others.
lol i just google mapped shit out and yea i live right off renoylda on shattalon and apparently i just take 67/renoylda for couple miles and east bend is right there i guess
__________________
-5t4Y F0Cu5 M4nG!
SvtF0cus04 is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-13-2012, 09:24 PM   #66
Focusology
Country Static
 
Focusology's Avatar
 
Join Date: May 2011
Fan#: 85956
Location: East Bend, NC
What I Drive: 2003 Red SVT

Posts: 1,830
FF Reputation: 6 Focusology Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (4)
Quote:
Originally Posted by SvtF0cus04 View Post
lol i just google mapped shit out and yea i live right off renoylda on shattalon and apparently i just take 67/renoylda for couple miles and east bend is right there i guess
Ohh alright I know that area alright, I drive by there to head to work. But yeah not that bad of a drive from WS to EB lol.
__________________
Hatch Nation #11

2003 Focus SVT
Quote:
Originally Posted by OceanGrown View Post
The cargasm is never over. Ever.
Quote:
Originally Posted by CamoCustom View Post
Its quite annoying, its like saying pizza rolls and bagel bites are the same
Focusology is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-13-2012, 09:28 PM   #67
SvtF0cus04
Focus Jr. Enthusiast
 
SvtF0cus04's Avatar
 
Join Date: May 2010
Fan#: 75409
Location: Relocated NYer in Winston Salem, NC
What I Drive: 2004 Sliver Svt

Posts: 43
FF Reputation: 1 SvtF0cus04 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by Focusology View Post
Ohh alright I know that area alright, I drive by there to head to work. But yeah not that bad of a drive from WS to EB lol.
says 15 mins haha ... i feel like everything i drove to down here is 15 mins away ... other than that Im amped for the drive ... where are we going from elkin?
__________________
-5t4Y F0Cu5 M4nG!
SvtF0cus04 is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-13-2012, 10:14 PM   #68
Focusology
Country Static
 
Focusology's Avatar
 
Join Date: May 2011
Fan#: 85956
Location: East Bend, NC
What I Drive: 2003 Red SVT

Posts: 1,830
FF Reputation: 6 Focusology Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (4)
Quote:
Originally Posted by SvtF0cus04 View Post
says 15 mins haha ... i feel like everything i drove to down here is 15 mins away ... other than that Im amped for the drive ... where are we going from elkin?
Once we meet up with everyone in Elkin, we'll probably head out for a bite to eat depending on if anyone is hungry. Then head up to Boone/ surrounding area for a cruise, stopping some places to get some good pics
__________________
Hatch Nation #11

2003 Focus SVT
Quote:
Originally Posted by OceanGrown View Post
The cargasm is never over. Ever.
Quote:
Originally Posted by CamoCustom View Post
Its quite annoying, its like saying pizza rolls and bagel bites are the same
Focusology is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-13-2012, 10:18 PM   #69
03SCSVT
Got Bewst?
 
03SCSVT's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Fan#: 89182
Location: Charlotte, NC
What I Drive: 2003 Screaming Yellow JRSC SVT

Posts: 2,967
FF Reputation: 5 03SCSVT Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
Quote:
Originally Posted by Focusology View Post
Once we meet up with everyone in Elkin, we'll probably head out for a bite to eat depending on if anyone is hungry. Then head up to Boone/ surrounding area for a cruise, stopping some places to get some good pics
You know I be hungry after a 2 hour drive! So pick someplace good. Someplace non chain would be nice but you know the area best!

I haven't done much research but how many twisties you think we'll blaze on the way up to Boone? I'm looking forward for some massively awesome curvy roads. Something we lack down here...
__________________
2003 Screaming Yellow JR Supercharged SVTF
Hatch Nation #12
03SCSVT is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 02-14-2012, 05:23 PM   #70
Focusology
Country Static
 
Focusology's Avatar
 
Join Date: May 2011
Fan#: 85956
Location: East Bend, NC
What I Drive: 2003 Red SVT

Posts: 1,830
FF Reputation: 6 Focusology Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (4)
Quote:
Originally Posted by 03SCSVT View Post
You know I be hungry after a 2 hour drive! So pick someplace good. Someplace non chain would be nice but you know the area best!

I haven't done much research but how many twisties you think we'll blaze on the way up to Boone? I'm looking forward for some massively awesome curvy roads. Something we lack down here...
That depends on your definition of non chain lol.

I was actually gonna ask y'all so you just reminded me lol. Would everyone like to go 421 up to Boone (less time but less curves), or I can pick some crazy way there lol (more curves but more time also). I'm kinda feeling some curves also
__________________
Hatch Nation #11

2003 Focus SVT
Quote:
Originally Posted by OceanGrown View Post
The cargasm is never over. Ever.
Quote:
Originally Posted by CamoCustom View Post
Its quite annoying, its like saying pizza rolls and bagel bites are the same
Focusology is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Reply

Bookmarks & Social Networks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum, Ford Focus RS Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:36 PM.


Copyright 2002-2014 FocusFanatics.com. All Rights Reserved : Privacy Policy : Advertise Information

Focus Fanatics Ford Focus Forum offers many fun ways for you to engage with other Ford Focus Owners from across the world. Whether it be about the aftermarket performance modifications, technical how-to's, European tuned suspension or awesome fuel economy similar to the Audi S3, Ford Fusion and Acura TLX. You can find all Ford Focus and Focus ST related information here. Join our Ford Focus discussion forums and chat with local Focus enthusiasts in your area. Challenger Hellcat - Charger Hellcat