02fordsvt Build/Mod/Random Thread - Page 66 - Focus Fanatics
Ford Focus Forum
HomeContact UsAbout UsGalleryDiscussion ForumsMarketplace


Go Back   Focus Fanatics > Ford Focus Discussions > Ford Focus Builds & General Showroom

Ford Focus Builds & General Showroom Post pictures and information of your Focus being built or your car images here. We want to see your Focus! More Images: Visit Our Online Ford Focus Gallery

Search This Forum | Image Search | Advanced Search    
Ford Focus Tire & Wheels FocusFanatics Merchandise

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-04-2012, 07:59 PM   #651
02fordsvt
Meh.
 
02fordsvt's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Fan#: 84654
Location: Lowville, NY
What I Drive: 2002 SVT, 2001 SE (Rusty)

Posts: 9,626
FF Reputation: 49 02fordsvt Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (11)
Quote:
Originally Posted by AvieF View Post
I'll drive all nite! lol better sleep with em for sure haha
Maybe I should put them in my bed or would that just be weird.
__________________
Hatch Nation #13 : Rally Revolution #13 : ROTM Jan '13
It's Bryan, not Brian
RSVT-170 Build in Progress
Derusting Rusty Build in Progress
02fordsvt is offline  
    Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 05-04-2012, 08:01 PM   #652
AvieF
HN Sammich Maker
 
Join Date: Feb 2011
Fan#: 83452
Location: Omaha, NE transplanted from Midland, TX
What I Drive: '05 RED ZX5 SES/'06 Black Jetta GLI

Posts: 14,399
FF Reputation: 12 AvieF Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (5)
nope I knew someone that slept with their expensive wheels lol not weird at all...
AvieF is offline  
    Reply With Quote
Old 05-04-2012, 08:07 PM   #653
02fordsvt
Meh.
 
02fordsvt's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Fan#: 84654
Location: Lowville, NY
What I Drive: 2002 SVT, 2001 SE (Rusty)

Posts: 9,626
FF Reputation: 49 02fordsvt Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (11)
Excuse me while I'll I carry four heavy wheels into my room for the night. lol
__________________
Hatch Nation #13 : Rally Revolution #13 : ROTM Jan '13
It's Bryan, not Brian
RSVT-170 Build in Progress
Derusting Rusty Build in Progress
02fordsvt is offline  
    Reply With Quote
Old 05-04-2012, 08:09 PM   #654
AvieF
HN Sammich Maker
 
Join Date: Feb 2011
Fan#: 83452
Location: Omaha, NE transplanted from Midland, TX
What I Drive: '05 RED ZX5 SES/'06 Black Jetta GLI

Posts: 14,399
FF Reputation: 12 AvieF Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (5)
Quote:
Originally Posted by 02fordsvt View Post
Excuse me while I'll I carry four heavy wheels into my room for the night. lol
need help?
AvieF is offline  
    Reply With Quote
Old 05-04-2012, 08:11 PM   #655
02fordsvt
Meh.
 
02fordsvt's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Fan#: 84654
Location: Lowville, NY
What I Drive: 2002 SVT, 2001 SE (Rusty)

Posts: 9,626
FF Reputation: 49 02fordsvt Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (11)
NNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Step away from the wheels or I'm calling the cops.












__________________
Hatch Nation #13 : Rally Revolution #13 : ROTM Jan '13
It's Bryan, not Brian
RSVT-170 Build in Progress
Derusting Rusty Build in Progress
02fordsvt is offline  
    Reply With Quote
Old 05-04-2012, 08:17 PM   #656
AvieF
HN Sammich Maker
 
Join Date: Feb 2011
Fan#: 83452
Location: Omaha, NE transplanted from Midland, TX
What I Drive: '05 RED ZX5 SES/'06 Black Jetta GLI

Posts: 14,399
FF Reputation: 12 AvieF Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (5)
don't phase me I've been arrested for worse LOL jk
AvieF is offline  
    Reply With Quote
Old 05-04-2012, 08:20 PM   #657
02fordsvt
Meh.
 
02fordsvt's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Fan#: 84654
Location: Lowville, NY
What I Drive: 2002 SVT, 2001 SE (Rusty)

Posts: 9,626
FF Reputation: 49 02fordsvt Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (11)
Maybe the Hello Kitty stickers send out the wrong messages to the cops.
__________________
Hatch Nation #13 : Rally Revolution #13 : ROTM Jan '13
It's Bryan, not Brian
RSVT-170 Build in Progress
Derusting Rusty Build in Progress
02fordsvt is offline  
    Reply With Quote
Old 05-04-2012, 08:22 PM   #658
AvieF
HN Sammich Maker
 
Join Date: Feb 2011
Fan#: 83452
Location: Omaha, NE transplanted from Midland, TX
What I Drive: '05 RED ZX5 SES/'06 Black Jetta GLI

Posts: 14,399
FF Reputation: 12 AvieF Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (5)
haha hmmmm maybe :P
AvieF is offline  
    Reply With Quote
Old 05-05-2012, 07:19 AM   #659
02fordsvt
Meh.
 
02fordsvt's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Fan#: 84654
Location: Lowville, NY
What I Drive: 2002 SVT, 2001 SE (Rusty)

Posts: 9,626
FF Reputation: 49 02fordsvt Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (11)
Time to head out and do some

__________________
Hatch Nation #13 : Rally Revolution #13 : ROTM Jan '13
It's Bryan, not Brian
RSVT-170 Build in Progress
Derusting Rusty Build in Progress
02fordsvt is offline  
    Reply With Quote
Old 05-05-2012, 07:58 AM   #660
nm120
Banned
 
Join Date: Apr 2012
Fan#: 98433
Location: Hamilton, Canada
What I Drive: 2000 Harvest gold

Posts: 28
FF Reputation: 2 nm120 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
congrats on the pick up, those are some of the nicest wheels around i think for the focus. Always look good, any plans to change color or keeping them gloss black ?
nm120 is offline  
    Reply With Quote
Reply

Bookmarks & Social Networks
-->
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 07:23 PM.


Copyright 2002-2014 FocusFanatics.com. All Rights Reserved : Terms of Use : Privacy Policy : Advertise Information

Focus Fanatics Ford Focus Forum offers many fun ways for you to engage with other Ford Focus Owners from across the world. Whether it be about the aftermarket performance modifications, technical how-to's, European tuned suspension or awesome fuel economy similar to the Acura TLX or Fiesta ST. You can find all Ford Focus and Focus ST related information here. Join our Ford Focus discussion forums and chat with local Focus enthusiasts in your area.