Zx3_bmxrider's Mild Mannered Build Thread - Page 87 - Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum, Ford Focus RS Forum
Ford Focus Forum
HomeContact UsAbout UsGalleryDiscussion ForumsMarketplace


Go Back   Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum, Ford Focus RS Forum > Ford Focus Discussions > Ford Focus Builds & General Showroom

Ford Focus Builds & General Showroom Post pictures and information of your Focus being built or your car images here. We want to see your Focus! More Images: Visit Our Online Ford Focus Gallery

Search This Forum | Image Search | Advanced Search    
Ford Focus Tire & Wheels FocusFanatics Merchandise

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-05-2012, 02:39 PM   #861
stealthzx3
Enthusiast
 
stealthzx3's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Fan#: 94260
Location: Pulaski, WI
What I Drive: 2003 Black ZX3 SVT, 2001 Black ZX3

Posts: 6,529
Points 11,335, Level 70
Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70
Level Up 22% Completed
Level up: 22% Level up: 22% Level up: 22%
Forum Activity 1%
Activity: 1% Activity: 1% Activity: 1%
FF Reputation: 10 stealthzx3 Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (22)
Quote:
Originally Posted by zx3_bmxrider View Post
You should skate again! lol The euro bumper fits great. feels great. No problems. There is just some misc. paint chips and scratches is all. The tip is about at 4''. Way better than the 10'' it was at. lol I will post pics asap.

Oh and I am buying a wing from SOMEONE tomorrow....lol
i'll post it for you!

Quote:
Originally Posted by zx3_bmxrider View Post
Bought a SVT spoiler from tim (stealthzx3 in case nobody knows).

I heard awhile back that zx3's had a problem for the first few years with the drivers seat falling out. The bottom in my seat is sunk down a couple inches farther than the passenger one. I have been looking for another seat off and on for the last year, and I can never find the same pattern, or one that is in good shape. What exactly causes the seat to drop down like that? Is it something that can be fixed?
thanks! i'm guessing your seat is like that from daily driving. i've seen that happen to several vehicles, not only a focus. if you were here in WI i would hook you up with one for cheap lolz
__________________
Focus Revolution

2003 EAP SVT #2752
stealthzx3 is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 10-05-2012, 02:40 PM   #862
stealthzx3
Enthusiast
 
stealthzx3's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Fan#: 94260
Location: Pulaski, WI
What I Drive: 2003 Black ZX3 SVT, 2001 Black ZX3

Posts: 6,529
Points 11,335, Level 70
Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70
Level Up 22% Completed
Level up: 22% Level up: 22% Level up: 22%
Forum Activity 1%
Activity: 1% Activity: 1% Activity: 1%
FF Reputation: 10 stealthzx3 Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (22)
btw, you need to stop teasing us with up close pics. take a mini photo shoot in your yard to show off your butt. [bootyshak
__________________
Focus Revolution

2003 EAP SVT #2752
stealthzx3 is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-05-2012, 02:43 PM   #863
katiekay
ɔᴉʇɐuɐℲ snɔoℲ
 
katiekay's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Fan#: 42025
Location: Colorado Springs, CO
What I Drive: 03 CD Silver ZX5

Posts: 7,781
Points 11,415, Level 70
Points: 11,415, Level: 70 Points: 11,415, Level: 70 Points: 11,415, Level: 70
Level Up 42% Completed
Level up: 42% Level up: 42% Level up: 42%
Forum Activity 0%
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
FF Reputation: 59 katiekay Excellent Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (48)
Quote:
Originally Posted by stealthzx3 View Post
btw, you need to stop teasing us with up close pics. take a mini photo shoot in your yard to show off your butt. [bootyshak
This

We need to see good pics!
__________________
Hatch Nation #8
September 2012 Ride of the Month
katiekay is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-05-2012, 10:51 PM   #864
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,210
Points 9,757, Level 66
Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66
Level Up 27% Completed
Level up: 27% Level up: 27% Level up: 27%
Forum Activity 4%
Activity: 4% Activity: 4% Activity: 4%
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (13)
hahaha fineeeee. When I have the time I will. Im thinking maybe tomorrow, if Im not building my bike and after work. Or maybe sunday. Arg. Not enough days!!! Thanks for posting that pic for me! I will try to post some more asap. Im very excited for my spoiler. Avie has been txting me about a rear wiper delete, so Im thinking I might do that. It would complete the butt of my car. :D lol
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme #13 || Zetec Crew #377 || Rally Revolution #4
September 2014 ROTM
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-05-2012, 11:31 PM   #865
stealthzx3
Enthusiast
 
stealthzx3's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Fan#: 94260
Location: Pulaski, WI
What I Drive: 2003 Black ZX3 SVT, 2001 Black ZX3

Posts: 6,529
Points 11,335, Level 70
Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70
Level Up 22% Completed
Level up: 22% Level up: 22% Level up: 22%
Forum Activity 1%
Activity: 1% Activity: 1% Activity: 1%
FF Reputation: 10 stealthzx3 Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (22)
sweeeeet man!
__________________
Focus Revolution

2003 EAP SVT #2752
stealthzx3 is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-07-2012, 07:58 PM   #866
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,210
Points 9,757, Level 66
Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66
Level Up 27% Completed
Level up: 27% Level up: 27% Level up: 27%
Forum Activity 4%
Activity: 4% Activity: 4% Activity: 4%
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (13)
Name my car people! Give me ideas. Preferably a girl name....somethin good. lol I always wanted to name my car, but never have had any good ideas. :(
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme #13 || Zetec Crew #377 || Rally Revolution #4
September 2014 ROTM
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-07-2012, 08:19 PM   #867
stealthzx3
Enthusiast
 
stealthzx3's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Fan#: 94260
Location: Pulaski, WI
What I Drive: 2003 Black ZX3 SVT, 2001 Black ZX3

Posts: 6,529
Points 11,335, Level 70
Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70 Points: 11,335, Level: 70
Level Up 22% Completed
Level up: 22% Level up: 22% Level up: 22%
Forum Activity 1%
Activity: 1% Activity: 1% Activity: 1%
FF Reputation: 10 stealthzx3 Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (22)
shaniqua, shequita, shenaynay, tiana, bianca, nakia, patrice, rashanda
whoops, i'll go more broad, rosie, hailey, jenna, alli, avie, betty, ol betsy, torrie, megan idk lol just throwing crap out there
__________________
Focus Revolution

2003 EAP SVT #2752
stealthzx3 is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-07-2012, 08:49 PM   #868
JüstCantFocüs
Team NoSoul
 
JüstCantFocüs's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Fan#: 103283
Location: Transplanted From Midland TX to Omaha, NE
What I Drive: 2015 GTI, 13 Mopar Edition Dart

Posts: 12,021
Points 8,161, Level 61
Points: 8,161, Level: 61 Points: 8,161, Level: 61 Points: 8,161, Level: 61
Level Up 4% Completed
Level up: 4% Level up: 4% Level up: 4%
Forum Activity 60%
Activity: 60% Activity: 60% Activity: 60%
FF Reputation: 12 JüstCantFocüs Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (2)
http://www.confused.com/car-name-generator


Avie? LOL

how bout Ivy lol
__________________
Hatch Nation Leader #95
JüstCantFocüs is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-07-2012, 09:52 PM   #869
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,210
Points 9,757, Level 66
Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66
Level Up 27% Completed
Level up: 27% Level up: 27% Level up: 27%
Forum Activity 4%
Activity: 4% Activity: 4% Activity: 4%
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (13)
That website said "Cleopatra." Thinking about it. Ivy also sounded okay. Lucy....hm. But I feel like ive heard lucy as a car name alot. Tabitha! Tabitha...hmm...idk about that one cuz I had a friend named Tabitha. lol Delilah! Nah cuz then id think of that gay plain white t's song. Kate? Haley? Bess? Jess...? Arg idk. lol ive been doing alot of research.
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme #13 || Zetec Crew #377 || Rally Revolution #4
September 2014 ROTM
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Old 10-07-2012, 10:05 PM   #870
zx3_bmxrider
Meh.
 
zx3_bmxrider's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Fan#: 84231
Location: Louisville, KY
What I Drive: 2001 Pitch Black ZX3

Posts: 5,210
Points 9,757, Level 66
Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66 Points: 9,757, Level: 66
Level Up 27% Completed
Level up: 27% Level up: 27% Level up: 27%
Forum Activity 4%
Activity: 4% Activity: 4% Activity: 4%
FF Reputation: 9 zx3_bmxrider Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (13)
Stacy! Brooklyn, Layla, Riley, Mikayla, Jessika?

(I feel like im naming a baby here!)

Ok so my faves:
Lucy
Kate
Jessika
Mikayla
Riley
Hailey

Choose your fave and post your own still :)
__________________
Hatch Nation #92 || FocusXtreme #13 || Zetec Crew #377 || Rally Revolution #4
September 2014 ROTM
zx3_bmxrider is offline  
    Reply With Quote Quick reply to this message
Reply

Bookmarks & Social Networks

Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum, Ford Focus RS Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 08:43 AM.


Copyright 2002-2014 FocusFanatics.com. All Rights Reserved : Privacy Policy : Advertise Information

Focus Fanatics Ford Focus Forum offers many fun ways for you to engage with other Ford Focus Owners from across the world. Whether it be about the aftermarket performance modifications, technical how-to's, European tuned suspension or awesome fuel economy similar to the Audi S3, Ford Fusion and Acura TLX. You can find all Ford Focus and Focus ST related information here. Join our Ford Focus discussion forums and chat with local Focus enthusiasts in your area. Challenger Hellcat - Charger Hellcat