Fun with PlastiDip! - Page 118 - Focus Fanatics
Ford Focus Forum
HomeContact UsAbout UsGalleryDiscussion ForumsMarketplace


Go Back   Focus Fanatics > Ford Focus Discussions > Ford Focus Builds & General Showroom

Ford Focus Builds & General Showroom Post pictures and information of your Focus being built or your car images here. We want to see your Focus! More Images: Visit Our Online Ford Focus Gallery

Search This Forum | Image Search | Advanced Search    
Ford Focus Tire & Wheels FocusFanatics Merchandise

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-21-2012, 03:25 PM   #1171
SvviftSVT
Release the Kraken!!
 
SvviftSVT's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58277
Location: Houston, TX
What I Drive: Green-Eyed 2004 Black SVT #0461

Posts: 15,433
FF Reputation: 10 SvviftSVT Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (6)
Quote:
Originally Posted by crice8 View Post
Lol its funny how there are so many of US computer guys on here... i personally despise MAC! Why pay 2k for a laptop that can be blown away performance wise for half the price by a windows or open source based computer? And lets see how many people say "but my mac doesn't get viruses" haha FALSE! Hackers had no reason to create viruses for mac in the past because the goal of a hacker(not that i would know lol) is to affect as many people as possible, and there were not enough mac users to even spend time on the trojans.But now lets just say its like a fun new challenge that many are very good at (;
37!-/-3 ()(_)-/-
couldnt have said it any better
__________________
TeamFOCALIZE!// HATCH NATION #45// October '12 ROTM

Track build will commence by Christmas (hopefully)
SvviftSVT is online now  
    Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 02-21-2012, 03:26 PM   #1172
SvviftSVT
Release the Kraken!!
 
SvviftSVT's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58277
Location: Houston, TX
What I Drive: Green-Eyed 2004 Black SVT #0461

Posts: 15,433
FF Reputation: 10 SvviftSVT Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (6)
Quote:
Originally Posted by crice8 View Post
Check mine(= no plastidip but another product used here on the forum_ DI NOC
looks awesome! i want to wrap my aftermarket hood, but i don't remember how much i would need.
__________________
TeamFOCALIZE!// HATCH NATION #45// October '12 ROTM

Track build will commence by Christmas (hopefully)
SvviftSVT is online now  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 03:27 PM   #1173
crice8
Focus Fanatic
 
crice8's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Fan#: 84830
Location: tyler, TX
What I Drive: 2010 Sterling Gray Focus SE Sedan

Posts: 3,386
FF Reputation: 9 crice8 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (13)
Thanks lol i totally just got a set of projectors on ebay for $150 haha some poor guy got rear ended right after he put them on his car haha
__________________
Galatians 6:14
crice8 is offline  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 03:43 PM   #1174
xxMichaelAnthony
Focus Fanatic
 
xxMichaelAnthony's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58459
Location: Orange County, CA, CA
What I Drive: 2001 CD Silver ZX3

Posts: 2,536
FF Reputation: 20 xxMichaelAnthony Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (3)
Quote:
Originally Posted by SvviftSVT View Post
yeah, but can you run flash?

and my old argument isnt valid any longer

"name one thing a pc can do that a mac can't?
RIGHT CLICK"


, but how long did it take for you to be able to "right click" hahahahahaha
Can you do 13 different things with you track pad?

Been able to "right click" since iMacs.
__________________
http://effyeahfordcars.tumblr.com
[HOONIGAN]
iTroll
xxMichaelAnthony is offline  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 03:43 PM   #1175
xxMichaelAnthony
Focus Fanatic
 
xxMichaelAnthony's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58459
Location: Orange County, CA, CA
What I Drive: 2001 CD Silver ZX3

Posts: 2,536
FF Reputation: 20 xxMichaelAnthony Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (3)
Anyways dipping my shift knob later today.
__________________
http://effyeahfordcars.tumblr.com
[HOONIGAN]
iTroll
xxMichaelAnthony is offline  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 03:46 PM   #1176
crice8
Focus Fanatic
 
crice8's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Fan#: 84830
Location: tyler, TX
What I Drive: 2010 Sterling Gray Focus SE Sedan

Posts: 3,386
FF Reputation: 9 crice8 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (13)
Yes we all want to pay an extra grand to have more track pad functionality lmfao
__________________
Galatians 6:14
crice8 is offline  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 03:50 PM   #1177
AvieF
HN Sammich Maker
 
Join Date: Feb 2011
Fan#: 83452
Location: Omaha, NE transplanted from Midland, TX
What I Drive: '05 RED ZX5 SES/'06 Black Jetta GLI

Posts: 14,399
FF Reputation: 12 AvieF Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (5)
Quote:
Originally Posted by crice8 View Post
Lol its funny how there are so many of US computer guys on here... i personally despise MAC! Why pay 2k for a laptop that can be blown away performance wise for half the price by a windows or open source based computer? And lets see how many people say "but my mac doesn't get viruses" haha FALSE! Hackers had no reason to create viruses for mac in the past because the goal of a hacker(not that i would know lol) is to affect as many people as possible, and there were not enough mac users to even spend time on the trojans.But now lets just say its like a fun new challenge that many are very good at (;
37!-/-3 ()(_)-/-






Quote:
Originally Posted by SvviftSVT View Post
yeah, but can you run flash?

and my old argument isnt valid any longer

"name one thing a pc can do that a mac can't?
RIGHT CLICK"


, but how long did it take for you to be able to "right click" hahahahahaha






Quote:
Originally Posted by SvviftSVT View Post
and the running flash argument is more directed at Iphones


i personally just don't like mac and i hate how they have flooded the accessory industry.

i know its a good product, but i like be able to do things my own way.






Quote:
Originally Posted by SvviftSVT View Post
back on car talk, i think i am going to dip my mid-wing. and i am still looking for a saleen upper wing.
This. But I'm an Apple hater and always will be. Anyways lol.

Love them red wheels. *drool*


sent from my Droid
AvieF is offline  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 03:53 PM   #1178
SvviftSVT
Release the Kraken!!
 
SvviftSVT's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58277
Location: Houston, TX
What I Drive: Green-Eyed 2004 Black SVT #0461

Posts: 15,433
FF Reputation: 10 SvviftSVT Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (6)
i said my argument was no longer valid. lol.


yeah, those red 5 spokes look sick. might have to mix up some green and do my 6spokes.
__________________
TeamFOCALIZE!// HATCH NATION #45// October '12 ROTM

Track build will commence by Christmas (hopefully)
SvviftSVT is online now  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 04:11 PM   #1179
AvieF
HN Sammich Maker
 
Join Date: Feb 2011
Fan#: 83452
Location: Omaha, NE transplanted from Midland, TX
What I Drive: '05 RED ZX5 SES/'06 Black Jetta GLI

Posts: 14,399
FF Reputation: 12 AvieF Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (5)
Quote:
Originally Posted by SvviftSVT View Post
i said my argument was no longer valid. lol.


yeah, those red 5 spokes look sick. might have to mix up some green and do my 6spokes.
Dooo ittt lol bright green ftw!

sent from my Droid
AvieF is offline  
    Reply With Quote
Old 02-21-2012, 04:15 PM   #1180
SvviftSVT
Release the Kraken!!
 
SvviftSVT's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Fan#: 58277
Location: Houston, TX
What I Drive: Green-Eyed 2004 Black SVT #0461

Posts: 15,433
FF Reputation: 10 SvviftSVT Great Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (6)
Quote:
Originally Posted by AvieF View Post
Dooo ittt lol bright green ftw!

sent from my Droid
i just don't know how cost effective it would be to mix them (and i don't know how close to lime green i could get it) and then apply it.

i want to get them powdercoated,
cuz i hate painting.
__________________
TeamFOCALIZE!// HATCH NATION #45// October '12 ROTM

Track build will commence by Christmas (hopefully)
SvviftSVT is online now  
    Reply With Quote
Reply

Bookmarks & Social Networks
-->
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 09:07 AM.


Copyright 2002-2014 FocusFanatics.com. All Rights Reserved : Terms of Use : Privacy Policy : Advertise Information

Focus Fanatics Ford Focus Forum offers many fun ways for you to engage with other Ford Focus Owners from across the world. Whether it be about the aftermarket performance modifications, technical how-to's, European tuned suspension or awesome fuel economy similar to the Acura TLX or Fiesta ST. You can find all Ford Focus and Focus ST related information here. Join our Ford Focus discussion forums and chat with local Focus enthusiasts in your area.