Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum - View Single Post - Cars you've raced in your SVT's
View Single Post
Old 03-03-2004, 12:12 PM   #20
Seb656
Focus Fanatic
 
Seb656's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Fan#: 2059
Location: Houston
What I Drive: SVT Focus

Posts: 2,058
FF Reputation: 1 Seb656 Good Standing Member
Buy-Sell-Trade Rating: (0)
Alot of people hate on civics and crap but Ill tell u what civics are ok but I can't stand Eclipses so many morons who have them think they are hot shit and the car is so fast every Eclipse that has ever tried me has been left in my dust

The best I have ever heard is some girl in a 2003 Eclipse Spyder (first off the new body style eclipse does 0-60 in like 9.8 secs hahahaha second its a convertible so its gonna be Heavy) thought she could beat me she goes yeah lets go race I was just like your joking right?? Thats an SVT you will die

What all you got done to your car Civichatch?
__________________
I need more power Captain!!!!

"Nitrous is like a hot chick with STDs... You wanna hit it, but you‘re afraid of the consequences."

My SVT Focus is #677 of 3985
Seb656 is offline  
    Reply With Quote