Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum

Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum (http://www.focusfanatics.com/forum/index.php)
-   SVT Performance (2002-2004) (http://www.focusfanatics.com/forum/forumdisplay.php?f=40)
-   -   I really want PINK MSD wires.. and a plug ?? (http://www.focusfanatics.com/forum/showthread.php?t=303990)

Joni4TA 12-09-2012 04:38 PM

I really want PINK MSD wires.. and a plug ??
 
I guess I am SOL on that huh? lol

Any other suggestions on 8.5mm wires that are pink? I don't wanna hafta put them all together myself, but I guess I will if I have no choice....

Also, what do you guys think about plugs? There's too many options out there.. I just want a good performance plug that's gonna last me a few!

thanks :)

iminhell 12-09-2012 07:53 PM

What do you mean there are too many options for 'performance' plugs?

There is only 1 option, Motorcraft AZSF22c's.

LouBomb 12-09-2012 08:01 PM

check massive speed for pink plug wires.

Joni4TA 12-09-2012 08:44 PM

Too many Options = many different brands

Thank you Lou! I will check that out :)
(Edited to Add).....

Thanks Lou, I ordered some of those purple ones on the massive site!

LouBomb 12-11-2012 05:20 PM

fosho!

sleepyboy 12-11-2012 05:24 PM

Quote:

Originally Posted by iminhell (Post 4490998)
What do you mean there are too many options for 'performance' plugs?

There is only 1 option, Motorcraft AZSF22c's.



Yup, this the is only performance plug you should look at. There are threads on this already had the OP looked into it.

Joni4TA 12-12-2012 01:34 AM

yup yup and that's what I got, Motorcraft AZSF22c's :)

Joni4TA 12-12-2012 01:49 AM

I have to admit though, I am slightly irritated at the wires (they came today)... they're totally not pink or even magenta... they're super dark purple. The quality is excellent but it's not really the color I wanted or what was pictured on their website. [???:)] I'm gonna use 'em anyhow though cuz I need to replace them. It'll give me more time to track some down the exact color I want. I think I saw somewhere Accel makes some.

FLYLOW 12-17-2012 07:57 AM

Pics or bs lol

Joni4TA 12-17-2012 08:19 AM

I'm not sure how to put up a pic but I will try later after I get off work :)
Posted via FF Mobile


All times are GMT -5. The time now is 01:17 AM.