Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum

Ford Focus Forum, Ford Focus ST Forum (http://www.focusfanatics.com/forum/index.php)
-   Road Racing & Rally (http://www.focusfanatics.com/forum/forumdisplay.php?f=98)
-   -   USAIR Lapping days Shawano WI May 31, 2009 (http://www.focusfanatics.com/forum/showthread.php?t=196427)

mlbbaseball 04-19-2009 11:28 PM

USAIR Lapping days Shawano WI May 31, 2009
 
Anyone besides me going?? I really wanna go and i'm hoping others are going!!

mlbbaseball 05-07-2009 09:58 AM

figured i would bump this up!!!! its in 3 weeks!!!

mlbbaseball 05-14-2009 11:11 AM

no one wanting to go??? I'm kinda surprised!!

Paladin 05-14-2009 01:34 PM

my cousing is leaving for the marines that weekend. so i have to go down there. otherwise i'd be ripping the track up as well. i will warn you it is quite hilly and twisty 9been there before) i discovered the weak spot in an eibach pro kit. their dampin makes my frontend hit the ground in one spot of the track. and it's unavoidable.

to get a feel for the track and to watch me spin out i'll post a linl from you tube when i had jays camera mount in my car.

http://www.youtube.com/watch?v=yRDtwlEAGGE

and jay (birdman07)'s run
http://www.youtube.com/watch?v=H3YBcQyNoUY

that should give you a good idea of the track layout.
btw the hill i spun on , the uphill is where i strike pavement wit hteh bumpe rnow

mlbbaseball 05-14-2009 07:48 PM

i was there last year in the morning session, i just want to see who else will be going!!!

Paladin 05-15-2009 01:36 PM

ahh, ok so you know the track then, good.
yeah it sucks i cant make it to this one... i wanna race so bad.. (missed the last 2 timed events)

mlbbaseball 05-15-2009 02:15 PM

yup, its a fun little track!!! I'm going to see if i can get a cam to mount this time, i didn't have one last time!

Red_Zeppelin 05-17-2009 07:15 PM

What is it? Just an open track day?

Paladin 05-18-2009 12:37 AM

yes it's an open track day it cost a bit to play. and you car has to pass tech, also need a dot approved helmet
check it out at www.fvscc.com

mlbbaseball 05-18-2009 08:45 AM

ya, i should pass no problem!!


All times are GMT -5. The time now is 11:57 AM.


http://www.focusfanatics.com/aboutus/copyright.asp